Subscripcions - preguntes freqüents
Si elimino un cicle de comandes d'una programació quan ja té comandes de subscripció obertes, què passarà amb aquestes comandes? Se suprimiran aquestes subscripcions?
Si afegeixo una subscripció nova enmig d'un cicle de comandes obertes, es generarà una subscripció per a aquest client?
Què passa si no hi ha prou estoc per a servir totes les comandes d'una subscripció? Quins clients obtenen l'estoc limitat?
Què passa si canvio la subscripció mentre està “oberta”?
Què passa si hi ha estoc limitat, però després un client cancel·la la seva comanda, aquest estoc s'assignarà automàticament a altres subscriptors que volien aquest producte però que no el poguessin tenir a causa d'un estoc insuficient?
Puc (jo o el client) editar una comanda que s'ha fet mitjançant un sistema de subscripció?
Last updated