> For the complete documentation index, see [llms.txt](https://guia.katuma.org/llms.txt). Markdown versions of documentation pages are available by appending `.md` to page URLs; this page is available as [Markdown](https://guia.katuma.org/basic-features/tipus-de-perfils-disponibles.md).

# Tipus de perfils disponibles

Hi ha cinc tipus de perfils diferents disponibles, cadascun d'ells diferent segons el tipus d'organització (productor o grup) i si tenen o no una botiga en línia associada amb el perfil. Quan creeu el vostre perfil i inicieu sessió per primera vegada se us demanarà que seleccioneu un tipus. La vostra selecció aquí determina la funcionalitat que tindrà el vostre perfil, és a dir, si tindreu un perfil o també una botiga en línia associada a aquest perfil. Els diferents tipus també poden tenir diferents estructures de tarifes, fet que depèn de cada instància d’Open Food Network i que en aquest cas determina l’assemblea de Katuma. A continuació, es detallen els diferents paquets per a productores i grups (no productores).

## Per a productores

![La imatge del damunt és un exemple; el preu de cada perfil s'està definint.](/files/-LVINR9wnHEjPl001Q3e)

{% tabs %}
{% tab title="Productora (només perfil)" %}
Aquesta opció us permet crear un perfil a Katuma. El vostre perfil és una manera de compartir la vostra història amb els altres i fer-vos visibles i contactar amb clients i altres organitzacions que vulguin comerciar amb vosaltres. Una productora amb un perfil també pot afegir productes, que es poden emmagatzemar en altres botigues de Katuma.
{% endtab %}

{% tab title="Productora (amb botiga)" %}
Aquesta opció permet a les productores crear la seva pròpia botiga a Katuma a través del qual poden vendre els seus productes. Tingueu en compte que e les productores poden realitzar vendes a través de la seva pròpia botiga i, simultàniament, actuar com a proveïdores en una altra botiga.
{% endtab %}

{% tab title="Grup de productores" %}
Aquesta opció és per a les productores que desitgen vendre els seus propis productes, així com els productes creats per altres productors.
{% endtab %}
{% endtabs %}

## Per a no-productores

{% tabs %}
{% tab title="Grup de consum (només perfil)" %}
Aquesta opció us permet crear un perfil Katuma. El vostre perfil és una manera de compartir la vostra història amb els altres i fer-vos visible i contactar amb les consumidores i proveïdores que vulguin comerciar amb vosaltres.
{% endtab %}

{% tab title="Grup de consum (amb botiga)" %}
Aquesta opció us proporciona una botiga en línia completa per al vostre grup, a més del perfil.
{% endtab %}
{% endtabs %}

Si només voleu un perfil a Katuma, un cop hàgiu creat el vostre compte, confirmeu el vostre correu electrònic i seleccioneu un tipus de perfil sense botiga, el vostre perfil s’haurà creat a Katuma i ja haureu acabat.

Si voleu canviar o afegir detalls al vostre perfil, dirigiu-vos a [Configuració de l'organització](https://guia.katuma.org/basic-features/configuracio-de-lorganitzacio).

## Canviar el tipus de perfil

Podeu canviar el tipus en qualsevol moment en el futur. Això es pot fer fent clic al botó "**Canvia el tipus**" del Panell d’inici. O bé, podeu canviar l'estat i el tipus del productor/no productor seleccionant “**Organitzacions**” al bloc horitzontal blau i, a continuació, editeu la configuració de l'organització (vegeu més avall).

![](/files/-LVIYIZNDhiv6hyNIW1T)
